| Les vers de têtes ♪ | |
|
+6keranne Licorneor Rox Shady DanteXIII Macmouche 10 participants |
|
Auteur | Message |
---|
Macmouche Micro' Posteur
PUF : Mac' Messages : 34 Date d'inscription : 17/10/2012
| Sujet: Les vers de têtes ♪ 25/10/2012, 22:52 | |
|
Donc un vers de tête : ce sont les paroles d'une chanson qu'on n'arrive plus à oublier à un certain moment donné.
Personellement :
You take my life but I take yours too, You fire your musket but I run throught. You must be ready for the next atack !
...
The trooper____Iron Maiden.
Et maintenant, c'est à votre tour !
| |
|
| |
DanteXIII Membre Actif
PUF : K Messages : 394 Date de naissance : 01/03/1990 Date d'inscription : 20/10/2012 Age : 34
Feuille de personnage • Personnages : Parandar, Raphaël
| Sujet: Re: Les vers de têtes ♪ 25/10/2012, 23:24 | |
| Elle me plaque comme une affiche au mur, Je porte plainte pour coups et blessure.
BBbrunes, coups et blessures | |
|
| |
Shady » Admin' Fondateur
PUF : Kindo973 - Thaismorel - Laki Messages : 13339 Date de naissance : 21/01/1998 Date d'inscription : 20/04/2009 Age : 26
Feuille de personnage • Personnages : Blade
| Sujet: Re: Les vers de têtes ♪ 26/10/2012, 09:23 | |
| J'ai les ailles qui se déploient plus, j'ai le pouls qui ne bat plus ~ Le poids de cet amour est devenue trop lourd.. ♥ Soprano, le poids d'un amour. | |
|
| |
DanteXIII Membre Actif
PUF : K Messages : 394 Date de naissance : 01/03/1990 Date d'inscription : 20/10/2012 Age : 34
| Sujet: Re: Les vers de têtes ♪ 26/10/2012, 23:51 | |
| Somewhere over the rainbow Way up high And the dreams that you dreamed of Once in a lullaby ii ii iii
Somewhere over the rainbow- Israel kamakawiwo
| |
|
| |
Macmouche Micro' Posteur
| Sujet: Re: Les vers de têtes ♪ 1/11/2012, 09:44 | |
|
Yas pas grand chose dans'lciel à soir, Yas pas grand chose, Ya rien à boire.
Yas rien à boire, Yas pas d'lumière, Kecé q'm'a faire dans'l'ciel à soir,
J'peux po rester assis su mon trotoire, J'veux envie danser, J'ai envie d'crier Maudit kcé dont la grosse misère, Quand j'pogné pour m'ennuyer.____Kermesse
| |
|
| |
Rox Membre Actif
PUF : RoxRaven Messages : 394 Date de naissance : 08/11/1991 Date d'inscription : 11/09/2011 Age : 33
Feuille de personnage • Personnages : Swift/Sorrow/Rox
| Sujet: Re: Les vers de têtes ♪ 2/11/2012, 05:02 | |
| Ever on and on I continue circling With nothing but my hate in a carousel of agony 'Til I slowly forget and my hearts start vanishing And suddenly I see that I can't break free I'm slipping throught the cracks of a dark eternity With nothing but my pain and a paralyzing agony To tell me who I am Who I was Uncertainty envelloping my mind 'Til I can break free and Maybe it's a dream Maybe nothing else is real ...
Bad Apple
Vus le nombre de fois que j'écoute cette chanson, je vais finir par la connaitre par coeur
| |
|
| |
DanteXIII Membre Actif
| Sujet: Re: Les vers de têtes ♪ 2/11/2012, 18:33 | |
| Sweet dreams are made of this Who am I to disagree? Travel the world and the seven seas Everybody's looking for something Some of them want to use you Some of them want to get used by you Some of them want to abuse you Some of them want to be abused Marilyn Manson Sweet dream | |
|
| |
Licorneor » Modérateur des Personnages
PUF : Lic' , MissHeilig Messages : 2019 Date de naissance : 20/04/1996 Date d'inscription : 18/03/2011 Age : 28
Feuille de personnage • Personnages : Mina - Gothic - Jeff - Power
| Sujet: Re: Les vers de têtes ♪ 2/11/2012, 22:20 | |
| "Marilyn Manson Sweet dream"
Hiiiii alors y a pas qu'moi sur ce forum qui écoute du Marilyn Manson ? *^* _________________
You leave in the morning With everything you own In a little black case Alone on a platform The wind and the rain On a sad and lonely face
. . .
Run away, turn away, run away, turn away, run away. Run away, turn away, run away, turn away, run away.
Paradise Lost - Small town boy | |
|
| |
DanteXIII Membre Actif
| Sujet: Re: Les vers de têtes ♪ 2/11/2012, 22:45 | |
| Tu serais étonné, je peut passé du marilyn manson à BBking en passant par Kyo
What I've done I'll face myself To cross out What I've become Erase myself And let go of What I've done
What I've done Linkin park | |
|
| |
Shady » Admin' Fondateur
PUF : Kindo973 - Thaismorel - Laki Messages : 13339 Date de naissance : 21/01/1998 Date d'inscription : 20/04/2009 Age : 26
| Sujet: Re: Les vers de têtes ♪ 4/11/2012, 00:23 | |
| " So Bad So Good that I'm so Bad Garantee I'll be the greatest thing you ever had 'Cause you ain't never met nobody like me " So bad - Eminem :3 | |
|
| |
PUF : Lic' , MissHeilig Messages : 2019 Date de naissance : 20/04/1996 Date d'inscription : 18/03/2011 Age : 28
| Sujet: Re: Les vers de têtes ♪ 4/11/2012, 02:26 | |
| "With a taste of your lips I'm on a ride You're toxic I'm slipping under With a taste of a poison paradise I'm addicted to you Don't you know that you're toxic ?"
Britney Spears - Toxic ou la version métal dans mon cas | |
|
| |
DanteXIII Membre Actif
| Sujet: Re: Les vers de têtes ♪ 4/11/2012, 02:29 | |
| I, I love you like a love song, baby I, I love you like a love song, baby I, I love you like a love song, baby
And I keep it in re-pe-pe-peat
I, I love you like a love song, baby I, I love you like a love song, baby I, I love you like a love song, baby
And I keep it in re-pe-pe-peat
Je n'en sui pas fiere mai selena gomez: love you like a love song | |
|
| |
keranne » Modérateur
Messages : 3283 Date de naissance : 17/11/1994 Date d'inscription : 13/11/2011 Age : 29
Feuille de personnage • Personnages : Snownight, Darkness, Alcade, Eladriel, Snowball, Frostbite, Faime
| Sujet: Re: Les vers de têtes ♪ 4/11/2012, 08:05 | |
| And dreamed of para-para-paradise, Para-para-paradise, Para-para-paradise, Whoa-oh-oh oh-oooh oh-oh-oh.
Coldplay
| |
|
| |
| Sujet: Re: Les vers de têtes ♪ 4/11/2012, 08:44 | |
| "Oppan gangnam style Gangnam style Oppan gangnam style Gangnam style Oppan gangnam style Eh sexy lady Oppan gangnam style Eh sexy lady Oooo"
Psy -Gangnam Style | |
|
| |
Rox Membre Actif
PUF : RoxRaven Messages : 394 Date de naissance : 08/11/1991 Date d'inscription : 11/09/2011 Age : 33
Feuille de personnage • Personnages : Swift/Sorrow/Rox
| Sujet: Re: Les vers de têtes ♪ 5/11/2012, 09:53 | |
| ... There's one thing that makes me happy and makes my whole life worthwhile and that's when I talk to my friends and get them to smile
I really am so happy your smile fills me with glee I give a smile, I get a smile and that's so special to me ...
Smile song | |
|
| |
Unicorncat Fan des Elémenloups
PUF : Pan'da ou Buraschi Messages : 445 Date de naissance : 10/04/1998 Date d'inscription : 24/05/2011 Age : 26
Feuille de personnage • Personnages : Natsu || Eis Givre || Ayame
| Sujet: Re: Les vers de têtes ♪ 6/11/2012, 03:12 | |
| Well, I know what I've been told, You've gotta work to feed the soul, But I can't do this all by my own, No I know, I'm no Superman ~ ♪ SCRUBS - I'm no Superman | |
|
| |
keranne » Modérateur
Messages : 3283 Date de naissance : 17/11/1994 Date d'inscription : 13/11/2011 Age : 29
Feuille de personnage • Personnages : Snownight, Darkness, Alcade, Eladriel, Snowball, Frostbite, Faime
| Sujet: Re: Les vers de têtes ♪ 6/11/2012, 05:01 | |
| Père Castor, racontes-nous une histoire... Père Castor, racontes-nous une histoire ! Nous, Caline, Grignote et Benjamin, ça ne nous f'ras rien ! Honte à moi, mais j'espère que ça rappelera de bon souvenirs à ceux qui ont connus se dessin animé ! | |
|
| |
Macmouche Micro' Posteur
| Sujet: Re: Les vers de têtes ♪ 6/11/2012, 09:54 | |
|
sing with me, sing for the years, sing for the laughter and sing for the tears, sing with me, if it's just for today, maybe tomorrow the good Lord will take you away,
dream on, dream on, dream on, dream yourself a dream come true, dream on, dream on, dream on, and dream until your dream comes true, dream on_____Dream on Aerosmith
| |
|
| |
Pom'Class Nouveaux
| Sujet: Re: Les vers de têtes ♪ 6/11/2012, 10:10 | |
| Wha, wha, wha, wha, wha, wha, wha, wha, wha… Wha, wha, wha, wha, wha, wha, wha, wha, wha…
I’m gonna pop some tags Only got $20 in my pocket I-I-I'm huntin' lookin' for a come-up This is fucking awesome Now, Walk into the club like what up I got a big cock I'm so pumped I bought some shit from a thrift shop Ice and the fringe are so damn frosty The people like damn thats a cold ass honky Rollin' in hella deep headed to the mezzanine Dressed in all pink 'cept my gator shoes those are green draped in a leopard mink girls standin' next to me Thrift Shop Macklemore feat Wanz | |
|
| |
Shady » Admin' Fondateur
| Sujet: Re: Les vers de têtes ♪ 6/11/2012, 18:32 | |
| All the things she said All the things she said Running through my head Running through my head Running through my head All the things she said All the things she said Running through my head Running through my head All the things she said This is not enough ♪ All the things she said - t.A.T.u | |
|
| |
Wolf of Air Membre adhérent
PUF : Wolf of air Messages : 451 Date de naissance : 13/04/2002 Date d'inscription : 12/01/2012 Age : 22
Feuille de personnage • Personnages : Fuoca/Cynder/Misty
| Sujet: Re: Les vers de têtes ♪ 6/11/2012, 20:11 | |
| Red hot double lookin for Drama , Ganna take a hold of me He wants trouble wants Trouble In the midnight hour Case without my heart is week You whisper in the bad talk Get me in at the sweet spot Were ganna go The naught (X2) Now you have me in head lock, Come on make the bedrock This Won't be a long shot We ganna burn holes in the Layers of our cloths Get me naked im am you're For the taking I Baby, Go in though my hair And skins what im wearing Let's sing till you dare it It's about to go down Were ganna have a showdown Ill gives you the rundown Handle me whit friction Take me whit conviction Make me your addiction . Knife Party - Fire Hive (Krewella Remix) 1:10 de la vidéo | |
|
| |
DanteXIII Membre Actif
| Sujet: Re: Les vers de têtes ♪ 7/11/2012, 02:00 | |
| I know I've got a face in me Points out all my mistakes to me You've got a face on the inside too and Your paranoia's probably worse I don't know what set me off first but I know what I can't stand Everybody acts like the fact of the matter is I can't add up to what you can but Everybody has a face that they hold inside A face that awakes when I close my eyes A face watches every time they lie A face that laughs every time they fall (And watches everything) So you know that when it's time to sink or swim That the face inside is watching you too Right inside your skin
Papercut-linkinpark
| |
|
| |
| Sujet: Re: Les vers de têtes ♪ 7/11/2012, 07:41 | |
| "He got a fancy job and he straightened out his life He met a nice girl who he asked to be his wife As they stood at the altar, and prepared to say their vows He put a ring on her finger, and he said:
I LIKE TRAINS
Got bad grades? I like trains! Awkward date? I like trains! Don't like trains? ...
I LIKE TRAINS"Asdfmovie - I Like TrainsDepuis que j'ai découvert ce truc je peux pas m'empêcher de l'écouter! D8 | |
|
| |
DanteXIII Membre Actif
| Sujet: Re: Les vers de têtes ♪ 8/11/2012, 21:09 | |
| T'as besoin d'une voiture pour aller travailler. tu travaille pour payer la voiture que tu viens d'acheter.
orelsan-la terre est ronde Mon nouveau kif' | |
|
| |
Pom'Class Nouveaux
| Sujet: Re: Les vers de têtes ♪ 12/11/2012, 22:41 | |
| Pour tomber dans ses yeux, tomber M’abandonner au désir qui s’embrase. Danser dans ses yeux, danser Je veux tanguer aux accents de l’extase.
Avant que la vie nous sépare, Avant que l’envie vacille, Je veux succomber sans égard Et valser au bord du vide. Et valser au bord du vide. Les amants de la bastille C'te chanson me hante je crois | |
|
| |
Contenu sponsorisé
| Sujet: Re: Les vers de têtes ♪ | |
| |
|
| |
| Les vers de têtes ♪ | |
|